مادر

مادر ای والاترین رویای عشق 

مادر ای دلواپس فردای عشق
مادر ای غمخوار بی همتای من                      

اولین و آخرین معنای عشق
زندگی بی تو سراسر محنت است                  

زیر پای توست تنها جای عشق
مادر ای چشم و چراغ زندگی                      

قلب رنجور تو شد دریای زندگی
تکیه گاه خستگی هایم توئی                             

مادر ای تنهاترین ماوای عشق
یاد تو آرام می سازد مرا                                 

از تو آهنگی گرفته نای عشق
صوت لالائی تو اعجاز کرد                               

مادر ای پیغمبر زیبای عشق
ماه من پشت و پناه من توئی                             

جان من ای گوهر یکتای عشق
دوستت دارم تو را دیوانه وار                          

از تو احیاء شد چنین دنیای عشق
ای انیس لحظه های بی کسی                        

در دلم برپا شده غوغای عشق
تشنه آغوش گرم تو منم                                  

من که مجنونم توئی لیلای عشق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد