چند کلام عاشقانه

چند کلام عاشقانه

 نگذار ذهنت بر قلبت حکمرانی کند ...

 

 عشق حقیقی مثل روح است ، افراد زیادی درباره ی آن صحبت می کنند ، ولی تعداد معدودی آن را دیده اند .

 

 کلید قلب ، زندگی و روح من ... همه در دستان اوست . او مالک آن است فقط باید کلید را بچرخاند و بگذارد تا با تمامی شور و عشقم او را در بر گیرم.

 

زندگی را بی عشق سپری کن غم بزرگی است . اما این تقریبا برابر است با غمی که زندگی را ترک کنی بدون اینکه به کسی که عاشقش هستی بگویی که دوستش دارید .

 

گاهی قلب چیزی را می بیند که چشم ها قادر به دیدن آن نیستند .

 

 عشقی را داشتن و آن را از دست دادن بهتر از این است که هرگز عشقی نداشته باشی .

 

 هر کدام از ما چون فرشته ای با یک بال است . و تنها زمانی قادر به پرواز خواهیم بود که در آغوش هم باشیم .

 

 کسانی وارد زندگی ما می شوند و به سرعت بیرون می روند . افرادی برای لحظه ای کوتاه می آیند و جای پایشان بر روی قلب ما باقی خواهد ماند و ما هرگز دیگر آن فرد

قبلی نخواهیم بود .

 

 مرد با چشم هایش عاشق می شود و زن با گوش هایش .

 

 لذت عشق زمانی است که آن را نثار می کنی بیشتر از زمانی است کهن دریافتش می کنی .

 

 طریق دوست داشتنی هر چیز این است که بدانی ممکن است آن را از دست بدهی .

همانطور که به زیبایی تو خیره شده ام ، با خود می اندیشم ، هرگز فرشته ای را دیده ام که در ارتفاعی چنین پایین پرواز کند .

 

 نمی توانم به تو نشان بدهم که دوستت دارم . زمان این را نشان خواهد داد .

 

 اگر بتوانم مانع شکستن یک قلب شوم ، زندگی ام بیهوده نبوده است .

 

عشق را بشناس تا شادی را بشناسی . بدون عشق ، شادی وجود ندارد .

 

زیبایی را با چشمانی زیبا بین می توان دید .

 

هر چیز زیبا و جذاب خوب نیست ولی هر چیز خوبی ، زیباست .

 

 عشق ناپخته م یگوید : من تو را دوست دارم زیرا به تو نیاز دارم . عشق پخته می گوید : من به تو نیاز دارم زیرا دوستت دارم .

 

 

عشق زمانی واقعی است که از قلب انسان برخیزد نه زمانی که بر زبان جاری شود .

 

تا زمانی که دل شکسته نشوی عشق را نخواهی آموخت .

 

 به ندای قلبت گوش کن ، زیرا از حقیقت آگاه است .

 

 عشق ، سازی است که نوای دوستی سر می دهد .

 

 امروز تو را بیشتر از دیروز ولی کمتر از فردا دوست دارم.

 

گر خودت را دوست نداشته باشی چگونه می توانی دیگران رادوست بداری؟

 

وقتی مرد جوانی شکایت می کند که زنی قلب ندارد علامت مطمئنی است که ان زن قلبش را ربوده است.

 

می توان در یک ان عاشق شد.رها شدن از عشق است که زمان می طلبد.

 

عشق...مانند شن روان است.اگر به ان چنگ بزنید از میان دستان شما خواهد لغزید. به ارامی پیمانه ای از ان بردارید تا روح شما را لبریز کند. همچنانکه شن در جستجوی

پر کردن فضای خالی دستان شماست.

 

عشق عمل بی پایان بخشش است. یک نگاه محبت امیز که عادت می شود.

 

صدای یک بوسه به بلندای صدای گلوله ی توپ نیست اما انعکاس ان مدت زیادی باقی خواهد ماند.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد