احادیث قدسی

حدیث قدسی زیبا **

من شش چیز را در شش جا قرار دادم، ولی مردم آن را در شش جای دیگر طلب می کنند و هرگز به آن نمی رسند:

من علم را در گرسنگی قرار دادم ، ولی مردم آن را در سیری دنبال می کنند.

من عزت را در شب زنده داری قرار دادم ، ولی مردم آن را در دستگاه حاکمان می جویند.

من ثروت را درقناعت قرار دادم ، ولی مردم آن را در کثرت مال طلب می کنند.

من استجابت دعا را درلقمه حلال قرار دادم ، ولی مردم آن را در قیل وقال دنبال می کنند.

من بلند مرتبگی را درفروتنی قرار دادم ، ولی مردم آن را درتکبر می طلبند.

من راحتی را در بهشت قرار دادم ، ولی مردم آن را دردنیا طلب می کنند

...............................................

حدیث قدسی2

هرکس مرا طلب کند ،مرا می یابد .
هر کس مرا یافت ،مرا میشناسد.

و هر کس مرا شناخت مرا دوست دارد
و هر کس مرا دوست داشت
عاشق من میشود

و هر کس عاشق من شد من عاشق او میشوم

و هر کس من عاشقش بشوم او را میکشم و کسیکه او را بکشم

بر من دیه اش واجب و کسیکه دیه اش بر من واجب شدپس خودم خون بهای او میشوم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد