خبر مهم

به نقل از سایت تابناک

کد خبر: ۴۱۷۷۵۶

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۸ - 20 July 2014

 

محمدرضا کارگری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تا امروز در برخی از استان‌ها گلریزان‌هایی برای حمایت از مددجویان، نیازمندان و معلولان تحت پوشش بهزیستی برگزار شده zzاست، اظهار داشت: این گلریزان با هدف صاحب‌خانه دار شدن جامعه بهزیستی (معلولان) برگزار شده است.

وی تصریح کرد: بالغ بر 5 میلیارد تومان در ایام ماه مبارک رمضان جمع‌‌آوری شده است که پیش‌بینی شده است این رقم تا پایان ماه مبارک افزایش پیدا کند.

کارگری خاطرنشان کرد: یکی از اهداف جامعه خیرین حامی معلولان کشور، ساخت مسکن برای معلولان است که در این راستا تمهیداتی از سال گذشته برای صاحب‌دار خانه شدن خانواده‌های معلولان انجام شده است.

سخنگوی جامعه خیرین حامی معلولان کشور بیان داشت: در سال گذشته هدف جامعه خیرین صاحب خانه شدن خانواده‌های دارای 3 معلول بود که با حمایت خیرین بالغ بر 3 هزار و 400 نفر از این خانواده‌ها صاحب مسکن شدند.

وی افزود: امسال نیز پیش‌بینی کرده‌ایم که تمامی خانواده‌های دارای 2 معلول صاحب مسکن شوند که در این زمینه تمهیداتی در نظر گرفته شده است.

سخنگوی جامعه خیرین حامی معلولان کشور اظهار داشت: مجمع خیرین با پرداخت سهم آورده معلولان به آنها کمک می‌کند تا با حمایت سازمان بهزیستی صاحب مسکن شوند.

کارگری در خصوص تعداد خانواده‌هایی که قرار است امسال در ایام ماه مبارک رمضان صاحب مسکن شوند، گفت: پیش‌بینی می‌شود بالغ بر 3 هزار از این خانواده‌ها از این امکان برخوردار شوند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد