عبداللهیان خبر داد

عبداللهیان خبر داد:توزیع کتاب های دانش آموزان   نابینا تا آذر ماه رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از توزیع کلیه کتاب های دانش آموزان نابینا تا پایان آذر ماه برای اولین بار خبر داد و گفت: کتاب های ششم ابتدایی دانش آموزان ابتدایی نیز در حال تولید است.

نامدار عبداللهیان، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در گفت وگو با فارس در خصوص تولید محتوا و کتب پایه ششم ابتدایی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه گفت: ما دو نوع محتوا برای دانش آموزان با نیازهای ویژه داریم که نخستین نوع آن ویژه دانش آموزان عادی است که براساس محتوای کتاب های درسی ششم ابتدایی تولید می شود.

وی افزود: این محتوا برای پایه ششم ابتدایی در حال متناسب سازی است و سعی خواهیم کرد تا کتاب ها را تا اول مهر تحویل دانش آموزان بدهیم.

عبداللهیان درباره تولید محتوا برای دانش آموزان کم توان ذهنی هم گفت: تولید محتوای کتاب های دانش آموزان کم توان ذهنی بر عهده آموزش و پرورش استثنایی است که برای پایه ششم ابتدایی مقدمات تهیه کتاب انجام شده و سعی خواهد شد تا کتاب ها اول مهر به دست دانش آموزان برسد.

وی با اشاره به این نکته که تا پایان آذر ماه تمام کتاب های نابینایان چاپ و در اختیار قرار خواهد گرفت، افزود: کتب دانش آموزان نابینا در چند جلد منتشر می شود که در گذشته یک جلد آن اول مهرماه به دست دانش آموزان می رسد و مابقی تا پایان اسفند طول می کشید که اکنون با پیگیری های انجام شده تا پایان آذر ماه تمام کتاب های دانش آموزان نابینا در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

روزنامه کیهان، شماره 20225 به تاریخ 17/3/91، صفحه 14 (اخبار کشور)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد