مددجویان بهزیستی بن غیرنقدی می گیرند

مددجویان بهزیستی بن غیرنقدی می گیرند

رئیس سازمان بهزیستی از رشد 5/24 درصدی بودجه بهزیستی در سال آینده خبر داد توزیع بن های غیرنقدی مددجویان، حل مشکل سهمیه سوخت معلولان،افزایش 24 درصدی بودجه بهزیستی، به صفر رسیدن پشت نوبتی های آن در سال آینده و... از جمله خبرهای خوشی بود که رئیس سازمان بهزیستی دیروز آنها را به خبرنگاران و مددجویان بهزیستی مژده داد.

بن در یک قدمی مددجویان

دیروز در طبقه نهم سازمان بهزیستی بیش از 40 خبرنگار دور هم جمع شدند تا گزارشی از عملکرد این سازمان را در طول سال 90 از زبان رئیسش بشنوند. نخستین نکته ای که همایون هاشمی در این نشست خبری به آن اشاره کرد توزیع بن های غیرنقدی مددجویان در 19 استان کشور بود که تا پایان این هفته، به دست مددجویان می رسد.

اگر وعده های رئیس سازمان بهزیستی در نشست خبری دیروز تحقق پیدا کند از سال آینده تعاونی های فراگیر برای مددجویان بهزیستی راه اندازی می شود و در سه ماه نخست سال آینده، در هر استان دست کم یک تعاونی به ثبت می رسد و وارد فاز اجرایی می شود.

پشت نوبتی کیمیا می شود

رئیس سازمان بهزیستی در بخشی از این نشست در پاسخ به خبرنگار جام جم درباره تعداد پشت نوبتی های این سازمان توضیح داد: دیگر پشت نوبتی در بهزیستی نداریم و تنها سطح خدمات مان برای مددجویان مختلف متفاوت است.

رئیس سازمان بهزیستی همچنین با اشاره به این که بودجه سازمان بهزیستی رشدی 5/24 درصدی داشته است، گفت: بهزیستی تنها دستگاهی است که بودجه آن در سال آینده بیش از 20 درصد رشد دارد. همچنین تامین بودجه امسال بهزیستی نیز براساس گفته های این مسوول 100 درصدی بوده است.

مشکل سهمیه سوخت معلولان نیز که مدت هاست آنها را به گلایه واداشته قرار است در سال آینده حل شود. رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به این مطلب از همکاری سازمان هدفمندی یارانه ها و سازمان بهزیستی خبر داد و تاکید کرد: تفاهمنامه ای با سازمان هدفمندی یارانه ها امضا کرده ایم که براساس آن سال آینده سهمیه سوخت معلولان تخصیص و اجرایی می شود و یارانه افراد مجهول الهویه نیز به سازمان بهزیستی تحویل داده می شود.

  روزنامه جام جم، شماره 3373 به تاریخ 25/12/90، صفحه 17 (جامعه)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد